Thursday, April 22, 2010

Teggernsee

Cumartesi günü Teggernsee'ye gittik,Münih'e bir saat uzaklıkta, Alp dağlarının eteğinde bol manzaralı cok güzel tertemiz berrak bir göl.

Bayern'de yaşamakla cok şanslı olduğumuzu düşünüyorum,doğa o kadar güzel ki,daglar, göller, mis gibi hava,sabah işe giderken sincaplarla beraber yürüyorum zıp zıplar :) tek eksiğimiz deniz ve güzelim boğaz,artik göllerle idare edeceğiz.


Teggernsee'de yüzülebiliyor da,genelde yazlık evler ve küçük oteller var,ve tabi göl kenarında yamaçlarda lüks villalar,bu kadar porsche hayatımda görmedim,tabi almanlarda cabrio aski var,biraz güneş gördüler mi hem soyunuyorlar hem de arabalarının tepelerini açiyorlar :) ben daha kazak üstüne palto halindeyim,bunlar tişört giymeye basladılar bile.

Meşhur pastane Lengmüller`de kakaomuzu ictikten sonra göl kiyisinda yürüyüş yaptik,yazin göle girmek için sık sık gideriz diye düşünüyorum!!

No comments:

Post a Comment