Sunday, November 14, 2010

Fön cekilmemis fönlü saclar :)


Almanya'da kuaföre Türkiye'de oldugu gibi cok sik gidemiyorum,öncelikle burda öyle her hafta föne gitme olayi yok. Istanbul'da ögle arasinda  kizlarla fön,manikür islerimizi hemencecik hallederdik,zaten her kösede bir kuaför vardir ya bizde. Almanya'da  sac,manikür islerini beceremiyorlar hem de gereksiz pahali, bende kuaföre gölgeden gölgeye gidiyorum,ya da zaten 3-4 ayda bir Istanbul'a gittigimiz icin kuaförümü bekliyorum. Belkide burda herkes kendi isini kendi yapiyor,onun icin fön icin kuaföre gitme aliskanligi pek yok, iste bu nedenlerden dolayi bircok yeni kaliteli ürün kesfediyorum. Son haftalarda Schwarzkopf Glisskur ürünlerini kullaniyorum ve cok memnunum, hele Liquid Silk Gloss harika bir ürün,sampuandan sonra saclarinizi havluya iyice kuruluyorsunuz ve saclariniza yediriyorsunuz, saclariniz kolaylikla taraniyor ve ipek gibi oluyor :) kurutup biraz da sekil verdiniz mi sanki fönden cikmis gibi oluyorsunuz, kesinlikle tavsiye ediyorum. 

1 comment:

  1. Gerçekten işe yarıyor mu acaba?Almam lazım şimdi :) teşekkür ederim güzel bir haber oldu benim için saçlarımla başım dertte :) sürekli fön malesef :) blogunu yeni keşfettim buarada :)çok şekermiş bende beklerim

    http://fashionwithmelis.blogspot.com

    ReplyDelete