Sunday, December 12, 2010

Rue des halles München-Haidhausen,tres bien :))

Cumartesi aksami Elif, Rafa ve kücük Kerem ile uzun süredir gitmeyi planladigimiz Rue des Halles`da bulustuk.
Münih`in en eski fransiz restorani,burda cumartesi aksami rezervasyonsuz güzel yemek yenecek bir restoran bulmak neredeyse imkansiz.
Sansimiz iyi gitti de güzel bir masa bulduk.
Aslina menüdeki deniz ürünleri tabagi hosuma gitti ama onu yerine menüyü almaya tercih ettim.
Önden harika bir sütlü kereviz corbasi, ardindan dana etli patates ( resim ekte ) ve ardindan meyveli pay geldi.
Kendi ev yapimi saraplarida cok lezzetliydi.
Esimde yedigi bonfileden cok memnun kaldi, ve üzerine benim hastasi oldugum Creme Brule`den yedi, gercekten de cok güzel yapmislardi.
Restoran sahibiyle önce almanca konustuk, uyuz fransiz degildi, cok sempatik biriydi, bebekle ilgilendi memnuniyetimizi sordu.
Ben de fransizca konusma imkani bulunca mutlu oldum, hic unutmamisim gayet iyi :)
Is yerinde daha cok almanca ve ingilizce kullaniyorum, fransizca tek bir müsterim var, böyle firsat bulunca hosuma gitti...
Rue des Halles-Haidhausen`dan cok memnun kaldik, tekrar gidilecekler arasinda.

No comments:

Post a Comment