Sunday, February 6, 2011

Ich liebe Aftereight!!! :))



 
Bu cumartesi sabahina tatli bir telefon konusmasiyla basladim, en eski arkadaslarimdan olan Aylin cumartesi sabahi beni arayip " Ipekcigim bana bir kutu aftereight hediye geldi, seni hatirladim, yazlikta beraber yerdik" dedi :) Aylin`cigim iki tatli bebegiyle Türkiye`de yasiyor,cok sik görüsemesekte,görüstügünüz anda dostlugunuzun eski günlerdeki gibi devam ettigi özel insanlardan biri kendisi.
Gülümsedim :) Aftereighte gelince, tanisikligimiz herhalde 20 senenin üzerinde, babacigim her yurtdisindan dönerken istisnasiz Haribo ve Aftereight alirdi bize.Seneler gecti ,Aftereight benim hala en sevdigim cukulata, ancak kilo almamak icin cok fazla yememeye dikkat ediyorum. Almanya`da tam ülkesi, bütün ürünler var, yazin dondurmasi, pastasi var,kahvenin yanina incecik bir aftereight cok keyifli oluyor. Iyi ki varsin Aftereight, Nestle`ye tesekkür edelim o zaman :)

No comments:

Post a Comment