Saturday, February 11, 2012

Disarisi eksi 13 derece, evde keyif vakti :) Draussen -13 Grad, gemütlicher Samstagnachmittag :)

Bu sene Münih'te hava cok soguk gidiyor, hayatimda ilk defa eksi 19 dereceyi de gördüm yani :)
Eksi 8'e kadar idare ediyorum, ama ondan sonrasi cooookk soguk, brrrr..
Ama genede Istanbuldaki gibi yollarda kalmiyoruz, otobahn tertemiz, sabah arabayla insan gibi isime gidiyorum,medeni ülke iste :)
Gecen düsündüm de, burda mevsim gecislerini cok güzel farkediyo insan,gerci yaz genelde ilik cok sicak olmuyo ama, dogayi izlemek cok keyifli oluyor..
Bu aksamüstü esimle kahvemizi yeni pasta tabaklarim esliginde yaptik, Bernardo'dan hediye geldi bu takim, türk kahvesi fincani, cay bardaklari ve pasta tabaklari, tek kelimeyle bayiliyorum :)
Ihle'den yeni pasta kesifleri esliginde bu soguk havada güzel bir aksamüstü keyfi yaptik..

No comments:

Post a Comment