Sunday, March 25, 2012

Yeni kesifler / Neue Entdeckungen-Blemish Balm

Gecen hafta cok güzel bir krem kapatici kesfettim.Blemish balm hakkinda bir cok bloglarda okuyordum,cok sevdigim DM ziyaretinde Garnier'in BB'sini denedim ve gercektende cok memnun kaldim.Cok yogun bir kapaticiligi yok ama yüzününü pürüzsüz yapiyor, nemlendiriyor ve renk veriyor.Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Ayni zamanda Avene'nin Thermal suyu bir harika ve tabi ki Vichy Dermablend ( Vivalavitam'in blogu ve önerileri cok yardimci oldu ). Gerci bu kis sivilcelerimle oldukca sorun yasadim, sanirim kis aylarindan kaynaklaniyor, bahar geldi ve cildim gene düzeldi, ilginc :))





1 comment:

  1. ay tatlim demek sende sevdim, benimde vazgecilmezim Vichy Dermablend, tüm fondötenlere es gecerim ; ) Bugün beautyblender´le uygulamistim ve cok dogal durdu, sanirim kapaticiligini hafiflettigi icin, cildin düzeldigi icin öyle hafif sürerekde bir deneyebilirsin cok harika oluyor ; )

    ReplyDelete