Tuesday, July 23, 2013

Deniz'e mektuplar 1

Benim tatlı oğlum,

Bu hafta 3 ayı devirdin,günler öyle hızlı geçiyorki...
Sabah göl kenarında 1 saat gezdik, yaşlı teyzeler seni sevdiler ne tatlı bir bebek ne kadar çok saçı var dediler...
İstanbul'a gitmemize çok az kaldı, senle ilk uçak yolculuğumuz çok heyecanlı, nasıl olacağı hakkında hiçbir fikrim yok.
Sana 3 aylık hamileyken İstanbul'a uçmuştuk,funda teyzenin en sevdiği yer olan söğütte balık tutmuştuk,iş dolayısıyla Madrid ve Prag'a gitmek durumunda kalmıştım,yani anlayacağın anne karnında gezmeye başladın benim tatlı prensim.
Alman devleti anne ve çocuk haklarını koruyor,Allah izin verirse sana 18 ay bakmayı planlıyorum.
Bugünlerde en büyük mutluluğum kakanı yaptığını görmek biliyormusun,İstanbul'a  telefonlar ediliyor ve anneanne ve dedenle kaka yapışını kutluyoruz.
Bugün vücudunu döndürdün ilk defa ve beni şaşırrttın çok.
Haydi tatlı uykular Deniz'im...

No comments:

Post a Comment