Sunday, December 28, 2008

Keyifli pazar

Kar hala yağmadı, büyük bir hevesle bu kışın ilk karının yağmasını bekliyorum, ah ne güzel olurdu yeni yıla lapa lapa karlar yağarken girmek… Uzun süredir karlı bir yılbaşı geçirmedik…Soğuk havadan istifade bugün bayağı hamarattım, iki çeşit kek yaptım, yanına da anneciğim meşhur Semra poğaçalarından yaptı (sanki pastane pogaçalarına benziyor, tabi mayalı hamur kullanınca poğaçalar pamuk gibi oluyor ), aksamüstü misafirlerimiz vardı, lapsang çayı demledik ,bizim Rize çayıyla harmanlayınca çok lezzetli oldu, pek keyifli bir çay saati geçirdik… Keklerimin bir tanesi üzümlü ve cevizli, digeri ise içi vanilya & kakaolu..
Tabi kekleri yaparken karnımız acıktı, küçüklükten beri çiğ hamur yemeğe bayılırım, gene kapların diplerini Peto’yla yaladık yuttuk :) Bu aralar mısır satışları pek bir arttı sokakta, ben evde yapmayı tercih ediyorum, aklımıza geldi , tane konserve mısırları tencerede tereyağ ve tuz ile karışırdık, üzerine birazda kırmızı biber ve parmesan koyduk, cok lezzetli oldu,bizim ailede mısır canavarları çok :) Bitanecik Fundiş,her sene olduğu gibi bu senede yılbaşı cookie’leri ve çukulatalar yaptı, cok marifetli cok, kendine özel kalıplar ısmarlamış ve bayağı bir ugraşmış, cok lezzetliler… Ellerine sağlık...

No comments:

Post a Comment