Sunday, December 28, 2008

Suşi Delisi

Suşi yemeyi cok seviyorum, kızlarla sık sık suşi akşamları düzenliyoruz, cici , peto ve elvancım sagolsun beni hic yalnız bırakmıyorlar...
İstanbul'da lezzetli suşi gerçekten çok pahalı,bütün suşi restaurant'larını denemiş biri olarak en iyi suşi kesinlikle vogue'da, ikinci sırada 360 geliyor,ve henüz gitme fırsatım olmadı ama, sunset hakkında çok iyi şeyler duydum..hai suşiler fiyat olarak daha uygun ve suşi barları çok keyifli.. Suşi delisi olarak önünde suşi yapılmasını izlemek ve sonra hepsini yemek istemek çok güzel bir duygu..Hele de böyle leziz suşileri..taksim'deki tokyo ve bunka'da gayet iyiler...
İki sene önce suşi yapmayı öğrendim yemek kursunda, ama hiçte kolay değil,evdeki denemelerim çok başarılı olmadı, zavallıcıklar eciş bücüş dağıldılar, biraz vakit bulup çalışmam gerekiyor, pirincin kıvamı çok önemli bu arada!!!

No comments:

Post a Comment