Sunday, March 21, 2010

Bodrum -Gümüslük

                                                      
 Bu aksam bilgisayarimda ki eski resimleri karistirken Gümüslük fotograflarina rastladim,Bodrum´un bence en güzel koyu, ve her yaz firsatim oldukca gitmeye calisiyorum.Bodrum yıllardır uslanmadan, bıkmadan carpik sekilde büyüyor,ama gene de güzelliginden kismen de olsa cok sey kaybetmiyor.Ben Bodrum sevenler grubuna giriyorum,zaten Bodrum ya seviliyor ya da hic sevilmiyor.Hem amcamin hem de babaannemin evlerinin olmasi Bodrum`u daha da keyifli hale getirdi ve liseden beri hemen hemen her yaz gittim,düsündümde ilk gidisim sene 1993,ortaokulda gezi yapmistik,nerdeyse 20 sene olacak :)
Gümüslük kücük bir köy,yapilasma cok olsada benim en cok sevdigim koyu,daha sonra begendigim koylar arasinda Yalikavak ve Mazi koyu geliyor.En harika baligi,ve taze kalamar yiyebileceginiz bir koy,Karafaki`yi özellikle tavsiye ediyorum ve tabiki günbatimi Limon Kafe,gelincik votkasi cok meshur.
 Gümüslük'e özel balkabaklarindan oyulmus lambalar var,inanilmaz güzel,ve bence dünyaya acilabilecek kadar hos,bu dükkanlardan biri de "le Kabbak",gecen sene sahipleriyle konusurlerken yurtdisina kargo ile gönderdiklerini ancak dükkan acmayi düsünmediklerini söylemislerdi,bence iyide yapiyorlar,bebek badem ezmesinin sadece Bebek'te olmasi gibi,orjinallik korunuyo böylece ve butik kalınıyor.
 Bu aksam biraz nostalji yaptim,insallah bu yazda Bodrum'a yolumuz düser,karadan ya da denizden farketmez :)

No comments:

Post a Comment