Thursday, July 15, 2010

BENEFIT




Yeni  bir marka kesfettim!! Gerci benim gibi bir kozmetik delisi icin biraz gec oldu.
Haziran basinda  Tanju hanim beni ziyarete geldi,biz de asiri yagmura yakalaninca alisveris günü ilan ettik :)) ve Münih'in bütün dükkanlarina girip ciktik.
Ludwid Beck'te Benefit ile tanisma firsatim oldu,gerci birkac ürünün adini duymustum ama hicbirini kullanmamistim.
Ilgilenen bayanda Türk cikinca bize özel ilgi gösterdi ve bircok ürünü deneme firsati bulduk.
Alisveris sonrasi da klasigim olan Rischart'ta pastamizi yiyip yorgunluk kahvemizi ictik, Rischart'in pastalarina,kahvesine ve kahvaltisina bayilmayan yok :),Funda'lar geldiginde de her sabah orda kahvalti yaptilar,komisyon alicam valla Herr Rischart"tan :))

Evetttt ekte  Benefit ürünleri ( ambalajlar cok ilginc ve sik ):

High Beam aydinlatici cok meshur, cilde cok hos bir parlaklik veriyor.

Kas kalemi Instant Brow Pencil : Benim gibi kas rengi acik olanlar icin harika bir ürün,iki rengi mevcut, bu ürünü kacirmadim :)

Rimel   Bad Gal : tek kelimeyle süper,Lancome'dan sonra en begendigim marka oldu diyebilirim

No comments:

Post a Comment