Thursday, July 15, 2010

Top 5 Rimel

Simdiye kadar cogu markanin rimellerini denedim,lise sondan beri rimel kullandigimi varsayarsak bayagi bir tecrübe edindim haliyle,cok makyaj yapan biri degilim ama genelde rimel ve allik sürmeden disariya pek cikmam diyebilirim. Bugün de rimeller konusunda bir Top 5 hazirladim.
Rimelde aradigim özellik,tabiki dolgunluk vermesi,akmamasi, dogal olarak kirpikleri uzatmasi ve makyaj cikarirken rahat temizlenmesi.
Sarisin oldugum icin genelde kahverengi ve siyay tercih ediyorum,MAC'in ürünlerini begenmeme ragmen rimeli ilk besime giremedi,cünkü gözümü kasindiriyo ve kirpiklerim yapisiyor.

1- Lancome Hypnose Drama -Bence gelmis gecmis en iyi rimel markasidir, daha iyi bir rimel cikabilecegini hic sanmiyorum,cikacak olursa bana lütfen haber verin :)

2. Christian Dior - Dior Show- cok klasik iyi bir marka,gece mavisi rengi var ,cok zarif.

3. Benefit Lash- Yeni kesfettigim bir ürün,gayet basarili buldum,fiyat kalite dengesi uygun.

4. Maybelline Lash-fiyat olarak cok hesapli ve iyi bir ürün.

5. Max Factor-2000 Calorie

No comments:

Post a Comment