Saturday, September 18, 2010

31.Doğumgünüm

Geçen haftadan beri doğumgünüm hakkında yazmak istiyordum,ancak firsat bulabiliyorum.
Doğumgününde insanin işten izinli olması da pek keyifliymiş.
Sabah eşimle bizim cok sevdiimiz Ihle'de kahvaltımızı yaptık ve sonra da Lindau'ya doğru yola ciktik.


Daha dogrusu ben Lindau`ya gittigimizi zannediyordum, meğersem Füssen'e gidiyormusuz, masal şatosu Neuschwanstein'a.
Romantik yol üzerinden arabayla iki saatte Kral Ludwig'in yaptirdigi bu masal şatosuna ulastik,hani Walt Disney filmlerindeki baslangiçtaki şato var ya,ta kendisi :)
Ben daha önce görmüştüm Füssen'i, Başak'la 1 haftalık güney Almanya gezimizde ugramıstık,ama eşimle tekrar gezmek cok güzeldi.

Akşama da sürpriz yemeğe gittik, Sushi and Soul'da leziz bir yemek yedik,benim gibi bir suşi canavarı için harikaydi :)

Suşiler süper,ama Münih'te favorim hala Mitani!
Bu güzel gün ve hediyem icin eşime tekrar çok teşekkür ediyorum :)
Bu arada beni unutmayan uzaktaki bütün sevdiklerim sağlıcakla kalın!!

No comments:

Post a Comment