Sunday, September 5, 2010

Sabah sessizligi

Sabah sessizligini cok seviyorum,yagmurlu bir pazar sabahi bugün,sonbahar kendini iyice hissettiriyor artik.
Sabah erkenden kalktim,gün daha yeni aydinlaniyordu,uzunca bir banyo keyfi yaptim ve günlük bakimlarimi yaptiktan sonra kahvemi hazirladim,pazar sabahlari elimde gazete kokusunu hissetmek istiyorum ama olmuyor,almanca gazeteler de acikcasi cok keyif vermiyor.Ben de internetten okuyorum gazetelerimi ve sevdigim köse yazarlarini.
Dogumgünüme 2 gün kaldi, 31 yasina basiyorum,seneler nasil da cabuk gecti inanamiyorum,hele otuzdan sonra oldukca hizli gececegini söylerdi annem,gene de 30'lu yaslar cok keyifli bence,20 yasina kadar kendinle kavgalarla, blug caginin verdigi sikintilarla geciyor seneler,20'lerden sonra kafan karisik,arayislarla hayattan ne istedigini sorgulamakla geciyor,ama 30'dan sonra sanki hayat yerine oturdu ve ic huzuruma kavustum gibi hissediyorum,tabi bunun yeni evli  ve sevdigim insanla yasamamla da cok ilgisi var :))
Bu sene dogumgünümde ikizim ve ailem yok yanimda,ama olsun bitanecik esimle bu güzel sehirde kutlayacagiz dogumgünümü ,hem de sirketten tatil 7 Eylül :))

1 comment:

  1. gecmis dogumgünün kultu olsun ipek..paylastiklarin cok güzel ,iyi fikirler veriyor,,biraz daha fazla zaman ayirabilsen bloguna(bizlere) :))..ne mutlu sana..birde benim gibiler var hayatta basarili olamamislar...bunalim takip güzellikleri görmezden gelenler..stuttgarttan sevgiler...

    ReplyDelete