Monday, August 26, 2013

Deniz'e mektuplar 3

Minik oğlumuz 4 ayını devirdi,geçen ay u4 kontrolümüz vardı,kilomuz 7.440 gr, boy 67 cm,çok şükür herşey yolunda,kendi doktorumuz izinde olduğu için diğer uyuz doktor baktı Deniz'e, Münih'te kadını seven yok, napalım  mecburduk Türkiye'ye gitmeden önce,insan biraz sıcaklık poh pohlanmak istiyor,ama Alman doktorlar çok direk,kadın doğumcumda sinir bir kadındı,olsun napalımmm....
Deniz'cim katı besinlere başladı 4 gündür havuç püresi yiyor öğlenleri ve akşamüstü de biraz elma püresi,artık dönmeye başladı ve yalnız bırakamıyorum, bugün bir yemeği uzunca bir zamanda yaptım,artık eşimi beklemem gerekecek ya da maxi cosi ye oturacak...
İki hafta evvel Berlin'deydik tatlı oğlum, yol çok uzundu ama keyifli bir haftasonu geçirdik senle, Erol ile Melanie evlendi,herkes seni sevdi gene ne çok saçın var dediler... Saçların çok uzadı kestirmeyi düşünmüyorum çünkü çok tatlısın lokum gibisin...
İstanbula gitmemize sadece 1 hafta kaldı herkes seni bekliyor, bu 5 hafta bana da iyi gelecek.
Bu arada işyerinden aradılar,part time dönmek istediğimi söyledim bakalım.bu şartlarda eski müdürlük pozisyonumu bana vermezler, olsun önemli değil, sen benim içim çok daha önemlisinden, daha çok uzun seneler çalışacağım zaten...
Şimdi mışıl mışıl uyuyorsun bugün oldukça hareketli geçti.
Akşam sporum var, 1 saatte olsa bana iyi geliyor.
Bugün kafanı yüzüstü iyice kaldırdın artık, hareketli bir bebek olacaksın sanırım :))))

No comments:

Post a Comment