Tuesday, November 26, 2013

Deniz'e mektuplar 4

Tatlı bal oğlum,
Artık 7 ayını doldurdun,1 aydır emekliyorsun,salonun her yerinde dolaşıyorsun, devamlı peşinden koşuyoruz...yaklaşık 1 haftadır da desteksiz tek başına oturabiliyorsun.bu sabah seni tarttım, kilon 9,1 kg geldi,en son kontrolümüzde 30 ekim'de 8,5 kiloydun,kilo alımın gayet normal,boyunda en uzun percentil'de 75 cm oldun,her gün senle bir başka güzel...haftasonu teyzen petek geldi,seni yedi öptü, çok güzel bir haftasonu geçirdik, seni uyutup 4 şişede şarap içtik 2 gece :))
İstanbul gene yaklaşıyor,herkes seni hasretle bekliyor,23 aralık'ta uçuyoruz tatlı bebeğim :))
Geçen hafta saçlarının önünü kestim,biraz kısa olmuş canım oğlum,artık kusuruna bakma beceriksiz annenin..
Bugün baklagillere geçtik,kırmızı mercimeği çok sevdin,geçen haftada morina balığını götürdün hapır hupur...aa birde bugün Münih'e ilk kar yağdı,senle izledik pencereden...
Peki ben bu aralar nasılım..
Bazen yorgun tabi, ama mutlu...
Saçlarım dökülmeye başlamıştı 5. Ayında,ama şimdi durdu,normalmiş hormonlardan,
Tiroid sıkıntım devam ediyor,umarım hapları yakında bırakıbilirim, annen ilaç kullanmaktan nefret eder çünkü bu sektörde çalışsada.
Gece uykuların çok güzel,ama annen  hiç uykusunu alamıyor,bilmiyor neden.
Huzursuz bacak sendromumda ara ara geliyor gidiyor...
Güzel haber bütün doğum kiloları gitti,hatta eski kilomun 1 kilo altındayım.
Bana demişlerdi doğumdan sonra vücudunuzun kendine gelmesi 1 sene sürer diye,öyleymiş gerçekten de...
Böyle işte benim güzel oğlum,yılbaşı yaklaşıyor, seninle ilk yeni yılımız...

Annen

No comments:

Post a Comment