Tuesday, January 20, 2009

Miskin kız

Blogumu çok çabuk ihmal etmeye başladım, aslında hergün az da olsa birseyler yazmayı planlıyordum, ama bazen işten eve geldiğimde bilgisayarı açmak bile istemiyorum, bu aralar kendimi çok miskin hissediyorum, yapmak istediğim bir sürü şey var, ama tembelliğim had safhada :(( Tabiki bu tembellikle son günlerde çok güzel filmler izledim,kış aylarının başka bir güzelliği de bu olsa gerek, vicky kristina barcelona uzun süredir görmeyi istediğim bir filmdi,şehirden mimari detaylar,kadeh kadeh saraplar ve yemekli sohbet sahneleri,gaudi, bohem hayat,aşk ve ilişkiler, tatminkarsızlıklar üzerine güzel oyunculardan oluşan bir film diye özetleyebilirim...çok beğenmesemde filmi izlerken bir kez daha Barcelona'da yaşayabileceğime inandım, insan tanıdığı ve sevdiği bir sehirle ilgili film izlerken daha cok keyif alıyor, aynı Issız Adam'da birçok sahnede olduğu gibi..filmden sonra Serra ile Leblon'a gitmiştik, güzel bir mekan, ama bence menüsü oldukça zayıftı, neden daha önce keşfetmediğim belli :) pazar günü de evde Peto'yla Kate Winslet'in altın küre aldığı " Revolutinary Road"'ı izledik,daha vizyona girmesede :)Filmde, 1950’li yılların ortasında iki çocuklarıyla mutlu bir hayat yaşayan, ama konforlu bir yaşam elde edebilmek için gerçekleştirmek istedikleri ile kendi gerçek arzuları arasında sıkışan genç bir çiftin öyküsü anlatılıyor, aslında birçok kişi belki klasik bir film olarak düsünebilir, ama bence çarpıcı ve düşündürücü sahneleri olan bir film,izlemeye değer. Ekte Napoli 2005'ten bir kare,fotograf Başak'ın eseri..

No comments:

Post a Comment