Wednesday, January 7, 2009

Meike & Lennart

Bu sene Haziran ayında çok sevdiğim bir arkadasım olan Meike’nin Avusturya Klagenfurt yakınındaki kilisede yapılan düğün törenine davet edildim ve aynı zamanda gelinin nedimelerinden biri bendim, oldukça heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk defa bir kilise törenine katılıp “Brautjungfer” oluyordum :) Damat Lennart’ın ikiz kız kardeşleri çok şekerlerdi, ve kesinlikle bizden daha fazla benziyorlardı birbirlerine…üçümüz benzer elbiseler giydik, Meike’nin hazırlanmasına yardım ettik ve gelin kiliseye girerken elimizdeki sepetlerdeki gülleri üzerlerine serpiştirdik..gerçekten de aynı fimlerdeki gibi romantik anlardı… Nikahtan sonar yenilen yemegin ve pastanın ( çokk ciciydi Marzipan'dan yapılmış) ardından eglence geç saatlere kadar devam etti, Jagermeister!,çeşitli likörler ve Obstbrand’lar içtik, adet olarak gece Meike’yi bir bara kaçırdık, sonra damat bütün şehri arayarak gelini bulmayı başardı :)) Bir nikah daha bu yaz Münster'de Julia'nın olacak... Benim sevgili arkadaşlarıma bir ömür boyu mutluluklar...

No comments:

Post a Comment