Friday, February 12, 2010

I love Nivea!

Bu aralar internette birçok blogu takip etme fırsatım oldu, gerçekten çok keyifli bloglar ve yazarlar keşfettim.Özellikle hepimizin ilgilendiği makyaj,moda ve kozmetik ile ilgili tecrübelerini paylaşmış birçok blogger var. Ben de bir kozmetik delisi olarak, bugün ilk güzellik yazımı paylaşmak istiyorum. Güzellik dendiğinde aklımıza gelen en eski markalardan biri tabiki NIVEA.
Annemizin, hatta büyükannelerimizin zamanına dayanan çok eski ve bende saflığı, temizliği ve yumuşaklığı çağrıştıran bir ürün.Ve şu anda Nivea'nın ülkesinde yaşıyor olmakta tam isabet sanırım.Hatta seneler evvel Elgün'le gittiğimiz Hamburg'taki Nivea evini unutamıyorum, mavi bir ev ve içi sadece Nivea ürünleri ile dolu.
Mavi kutu Nivea çocukluğumuzdan beri evimizin eksilmezi,ama benim son 1 senedir kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum.( tabi daha birçok ürün de var ileride bahsedeceğim ) Benim cildim karma bir yapıya sahip olsa da, kış aylarında soğuk havadan dolayı pullanma oluyor.Bir yöntem banyodan sonra Johnson Baby Oil sürmek ve tekrar suyla yıkanıp çıkmaktı, ancak yağlı histen dolayı bu yönteme devam etmedim.Ya da banyodan sonra her zaman kremlenme fırsatınız olmuyor.Ben de Nivea Natural Oil'i keşfettim,banyo esnasında kullanıyorsunuz, cildiniz pamuk gibi oluyor ve yağlı bir his bırakmıyor.Ve cildinizdeki pullanma, kuruluk hisside ortadan kalkıyor. İyi ki varsın Nivea!Geçen gün Ayşe Arman'da, Olive Farm Datça'nın bir ürününden bahsetmişti,yazın Datça'ya yolum düşerse aklımda :)

No comments:

Post a Comment