Friday, February 26, 2010

Münih Zoo Thalkirchen

Dün hem havanın güzel, hem de tatilimin son günlerini fırsat bilerek, uzun zamandır görmek istediğim Münih hayvanat bahcesine gittim, sabah penguenlerin beslenme saatine yetişmek için erkenden evden çıktım.Sabahın 10'u, hafta içi bir gün olmasına rağmen çok kalabalıktı, genelde çocuklu anneler ve ilkokul ögrencileri gezi amaçlı gelmişti.Aklınıza gelebilecek bütün hayvanlar vardı, aslında  biraz üzüldüm, çünkü doğal yaşama yerlerinden uzakta bulundukları için acıdım onlara. Penguen'lerle polarium'da  uzunca vakit geçirdim, izledim, o kadar tatlılar ki,flamingolar, zebralar, develer, maymunlar  aklınıza gelebilecek her tür var ve çocuklar için ne kadar eğitici, ister istemez İstanbul'la kıyasladım ve Darıca'da ki hayvanat bahçesinin bakımsızlığı geldi aklıma, ekte penguen'lerden bir resim..

No comments:

Post a Comment