Tuesday, February 16, 2010

J'adore tous les parfums!!


Sanırım lise yıllarından beri aynı anda kullandığım parfüm sayısı 3'ün altına düşmedi,seneler evvel bir arkadaşım bana bir kadının sadece bir kokusu olması gerektiği, böylece hep aynı kokuyla hatırlanacağını söylemişti,aslında doğru, çünkü dior  hypnotic poison  kokladığımda elgün,tresor'da annem, kenzo l'eau par'da petos,dkny'da elifçim aklıma geliyor, ama sanırım ben asla tek parfüm kullanamayacağım :)
Şu anda kullandığım parfüm sayısı 6,ruh halime göre sabah işe giderken,haftasonu ,gece çıkarken, hatta evde olsam bile sabah kalktığımda parfümümü sıkarım,aynı zamanda uzun süredir yaptığım bir parfüm şişesi koleksiyonum var, şişelerimin her biri benim için birer sanat eseri,duty free'lerde kendimi kaybederim, birsey almasam bile saatlerde parfümlerin arasında vakit geçirebiliyorum ve bir parfüm kokusu duyduğumda hangi marka ve ürün olduğunu genelde tahmin edebiliyorum.
Tabi geçmiş seneler içinde birden fazla şişe kullandığım parfümler oldu, cacharel noa, l'eau eden,davidoff cool water, yves saint laurent champs elysees gibi.., ama hicbiri evet bu benim parfümüm diyemedim.
Şu anda kullandıklarım : Jil Sander-Sun, Marc Jacobs-Daisy,Chloé,J'adore-Dior ,Alessandro dell'Aqua ve Naomi Campbell
Chloé bir harika, kocacığımın yeni yıl hediyesi,parfüm bahar ve temizlik kokuyor, fakat kesinlikle bir diğer masum çiçek kokusu değil; son derece karakterli ve etkileyici, hafif çicekli kokuları sevenlere tavsiye ederim.
P.S.  :  İpek Böceği önerisi,parfümle  3 fıs yapıyorsanız, birini saçınıza yapın :)

No comments:

Post a Comment